Helgen måste ta slut.

Så fort man skriver något litet utöver det vanliga får man anonyma kommentarer. Det är ju helt underbart! I vilket fall som helst är det inte riktigt så illa som jag skrev i det tidigare inlägget...
Jag är faktiskt en ganska ordentlig tjej men med mycket damm i hörnen.




Linnea och jag ska leta vidare. Lägenheten i norrköping som vi kollade på igår var lite "sunkig" och långt borta.
Vi är två kräsna tonåringar! 
om en vecka är skolan i gång och jag hoppas allt blir mer "vanligt" ¨då. Jag ska tvinga min syster att gå till skolan den första veckan, men hon är inte så pepp på någonting alls just nu :(  Om barn flinar och skrattar är det för att dom är osäkra, right?



Postat av: Sara

tHANK you : ) Felicia är så söt!! Hälsa henne!

2008-08-13 @ 20:29:07
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Saras Mamma

Det är klart att det är nervöst för henne att gå till skolan.men ju längre hon väntar ju svårare blir det.Puss o Kram

2008-08-14 @ 07:53:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!