I'm blue

Hello.
Nu sitter jag med min nya darling i knät! Jag håller på att kopiera allt från min andra dator så jag kan lägga in det här, Jag skulle nog inte kunnna tänka mig en dator utan alla mijloner bilder och musik jag har.

Igår var jag och Linnea på 18:års fest, det var ju lite upp och ner, men för det mesta var det rätt kul. Det kändes lite ovanligt att vara på fest i Vingåker, ingen tidspassning till bussen eller ingen fyllemat på McDonalds.

När Linnea slutar jobbet är det kräftskiva här hemma! En liten bara!
Jag hörde nyss en viss mor till en annan mor säga "hon är som en extra dotter här hemma"



(PÅ TISDAG SKA VI KOLLA LÄGENHET IGEN!!)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!