I got so brave, drink in hand

Katrineholmsveckan....
Igår var det festligheter hemma hos Sara, vissa var fullare än andra. Men kvällen blev mer lyckad än vad jag förväntade mig!
När det började bli kallt på Saras altan så gick vi in och började spela musik där inne. Jag och Awban bestämde oss för att visa lite utav våra dansmoves som vi förövrigt är jävligt grymma på. MEN just denna gång hoppar jag upp lite för tidigt och ramlar med huvudet före i golvet. SKÖNT. Detta orsakde att jag svimmade snyggt på köksgolvet sen!
Full och Glad var jag endå.

Efter lite bestämmelser så hamnade vi inte hemma iaf, och i morse vaknade jag med huvudvärk, som INTE kom ifrån bakfyllan :) När jag hade varit vaken i kanske en halvtimme så dricker Emil öl, det är ju underbart! På't bara! Svinoshitto 

Kameran försvann hos sara igår, men efter ett samtal mitt uppe i saras sexakt så fick jag veta att kameran var säkrad!

Så här brukar det se ut




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!