Lenne gästbloggar

Som ni alla vet har jag tagit bort min blogg och jag vet att ni alla är mycket besvikna! Men den kaanske kommer tillbaka när mitt liv blir lite mer sp'ännande.

Zkabbe är iaf hos mig och gör ett desperat försök att vinna min kärlek genom att spela upp låten "I wanna know what love is" Den är är från mig till dig sa hon. Idag ska vi till Zabbes mormopr dubbelwewa. (hon stavar med w opch därav skämntet) Vi ska leta runt på hennes vind efter grunkor till vår nya lägenhet. Igår var vi visserligen på Ikea men köpte mest nödvändiga saker som en toalettborste t.ex. Jag fick även köpa en lykta som jag har trånat efter i flera månader men inte fått köpa för mamma eftersom "den inte passar in med resten av stilen i mitt rum" Men nu får jag en hel(halv) lägenhet att inreda så mamma kan slänga sig i väggen!

 Idag har jag spelat gitarr hela morgonen och Bibbi har fått njuta av min ljuva stämma och sjungit med så gott det går. Jag håller nämligen inte riktigt takten fullt ut när jag spelar så det kan vara svårt att hänga med. Nu ska vi käka älgkött! So long!



Postat av: Anonym

ba ba ba ba ba

I don't want to break your heart

2008-08-24 @ 13:39:29

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!