näsan, näsan näsan..

Den händelserika Måndagen.
Den började med ett snabbt besök hos farbror doktor, han säger att jag inte ska/får operera näsan för utseendets skull för att det kan uppstå komplikationer som kan göra attdet blir värre än det är. !? Han säger också att jag kanske, bara kanske får operera den för andningen skull.. Jag vaknar VARJE natt MINST en gång och får ligga vaken minst 30 min för att jag har svårt att andas. Det är ju underbart hur alla läkare kan ge mig olika svar! JUST GREAT!
Nu har jag en infektion i ett stort "hål" i näsan som det kommer äckelblod ur så jag har PILLNINGSFÖRBUD och NÄSSPRAY-förbud.

När jag kom hem ringde jag på lägenheten, i morgon måste vi bestämma oss. en stor tvåa vid vrinnevi, jag och Linnea ska bli sambos!


Min bebis och jag var nyss ute och tränade. han är bäst.



Jag och mitt nya ansikte, en sne mun och en FET näsa. Underbart.
fuck






Postat av: Sara

Du är finast!

2008-08-11 @ 18:30:13
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: TULIN

Du är jättesöt Zabina!

2008-08-12 @ 00:55:21
URL: http://tulin.blogg.se/
Postat av: cp

Du bör göra grisen näsan

2011-03-22 @ 23:05:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!