Päron

Föräldrar i all allmänhet, i mitt fall och många andras, mamma.
När man var liten och bråkade om något var si eller så på förskolan så sa man alltid "men mamma har sagt det" eller så kommer man dagen efter med ett svar då man frågat mamma. Ingenting det mamma sa kunde vara fel, det är var helt omöjligt.

Jag har försökt säga saker Lillis ska göra i en situation, och försökt slå in det i huvudet. NU efter några månader dyker hon upp hos mig mitt i natten och säger ; "jag ska nog göra som pappa säger nu"
Haha, exakt samma sak som jag/vi alltid sagt. Tänk vilken kraft föräldrar har, fortfarande! Det är ganska intressant!

Erkänn nu om ni tänker efter att det faktiskt fortfarande stämmer. Allt mamma och pappa säger slår hårt, ofta hårdast.
?

Min syster slår hårdast






Soon I´ll be dying thinking you won´t even look me in the eyes


Postat av: Linnéa

Så sant, så sant. Felicia är så himla söt!

2008-08-18 @ 20:22:42
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!