Salladsskål 19 kr

Ibland är allt akit. alltallt.
Men jag brukar, eller jag har nog i hela mitt liv valt de bästa vägarna efter situationen jag sitter i, jag hoppas det kommer vara så i fortsättningen med.
It will.

I morse åkte mamma och Felicia till Uppsala, felicia är på sveriges, förhoppningsvis bästa hab. Jag saknar dem så himla på mycket på en gång när de är borta hemmifrån, det är lättare när  j a g  flyr iväg.. Men nästa vecka efter mitt läkarbesök ska jag åak direkt till Uppsala för att träna och puscha Felicia! HON SKA GÅ, HON BARA SKA!

Norrköping ska äta upp mina problem och föda mig med LIV.
Imorgon ska vi flytta alla grejer och sova första natten. Vi ska försöka hinna med Ikea en sväng med. Vi är bäst på att handla snyggt och billigt.


 


Doing our thing.



Ojdå, tog du kort?


I don't care.



Postat av: sara

varför är hon på uppsala igen?? Ring mig dåå!! <3

2008-08-27 @ 21:40:34
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!