slut


Fyra hundar och en Bella och en Zabina kan göra en söndag jävligt bra! Vi tränade, fixade hår. pratade skit, Att vi aldrig lär oss att träffas oftare?!
Igår var en lång kväll ute på katrineholmsstaden som slutade med en mörkrädd Zabina som inte vågade gå hem ensam. Lilla krog är bäst utan vakter, det tycker jag nu, men säkert inte om ett halvår.

Nu ska jag hem och sooooova, imorgon ska jag till sjukhuset för förbedelse inför operationen, jag ska bli snyggare i ansiktet tror jag, det är ju underbart.



Postat av: den goda

Jag tycker du är söt i ansiktet, ser ingen mening i att operera det.

2008-08-10 @ 22:01:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!