spontanitet

Jag funderar på att sluta skriva, det verkar inte gå så bra endå. Jag kommer inte på så mycket roligt att skriva om för min lilla bloggläsarskara på 40 pers ;D
Just nu gör jag galna saker som jag tror ska få mig att må bra, men jag hinner inte eller vill inte reflektera över det så jag vet inte om det är så bra ännu. Dessutom är det för personligt för att skriva här så jag kan inte göra en rolig grej av allt heller, ännu i alla fall.

Jag vet inte om jag vill vara söt och 14 år. Det är det luggen gör är jag rädd för.



Skönt?, dumt?, inget? Bra? 



ont,ont,ont. Snart gör det ondare igen

  
Det gör fan svinont att bryta ansiktet



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!