Under the bridge

Första dagen i tvåan är avklarad. Den var inte alls svår att avklara, det stod godis på borden och vi fick bra lärare och det tog en timme. Kan man få en bättre förstadag då?
Dessutom får vi egen hårvård redan på torsdag :)





Jag undrar hur livet kommer se ut om ett halvår, eller till jul.
Kanske bor jag i Norrköping, skaffat mig en skitsnygg kille och skickat ut Linnea i vardagsrummet. Kanske jobbar jag på en salong och på ett extrajobb? Jag tänker för mycket.

IMORGON, imorgon. DÅ får jag och Linnea reda på om drömlägenheten är vår. Kan ni tänka er att det tar 30 sekunder att gå in på åhlens i norrköping, så nära är det!






Nu ska jag gå ut i köket och ta mig ett "rör" och sova.
Nighty


Postat av: Victoria

Jag har tappat min ena leopard vante tror jag =(

2008-08-20 @ 17:52:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!