Praktikdag ETT ...

Praktikdag ETT
Jag ska sammanfatta min praktikdag innan jag berättar min dag: B Ä S T.

Min salong heter Ellenors hårvård, kanske inte låter så lockande? men ni ska veta vad som försigår på insidan. Där inne står Ellenor och jobbar och är rolig, snäll, omtänksam och trevlig.
Min första dag var idag och jag fick piercing i örat, där uppe, som jag velat ha jättelänge. Hon tog med mig och bjöd mig på lunch. Hon har också bjudit med mig till en visning där jag får vara med och styla hår!

Att jag ska få massa elevklippningar är INGA problem utan hon tror att det blir mycket! :)
Redan har vi hemligheter och fuffens för oss *




Linnea är jättesjuk. Och jag med mitt imunförsvar har gått och lagt oss i min hals. Den gör lite ont.
Jag vill INTE att Linnea ska vara sjuk, Inte NUU och absolut inte i helgen!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!