Hjärta

Undra hur det är att vara en Vanlig kille känslomässigt?
Jag känner två helt HELT olika känslor flera gånger om dagen. Ibland är det skönt att han håller på att åka ur handen på en lika fort som en tvål i duschen, ibland är det hemskt. Svartsjuk och icke "bryande" är jag. jag kan inte välja mellan mina två känslor. Det är en aning jobbigt. Jag tror inte en sekund på att en kille kan känna samma invecklade konstiga saker som jag, en tjej känner.

Jag kommer gå in i kärlekens vägg snart. Puss på den


Postat av: Natta

min mage mår jättebra nu. den var bara lite krånglig i 3 dagar.
har en lite uppdatering på bloggen, läs gärna :)

2008-02-20 @ 10:40:19
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Rebecca

Usch, jobbigt med kärleksproblem. Jag vet hur det är att skifta i känslor, jag är likadan. Men kllar dom verkar slippa sånt. Fuskigt ;) Hoppas du får en bra dag!

2008-02-20 @ 12:31:31
URL: http://glooria.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!