Celebs.

Rihanna tyckte jag inte alls om egentligen i början men sen började jag gilla henne. Men nu börjar jag tycka illa om henne igen. God girl gone bad börjar verkligen säga sitt, hon börjar bli mer och mer överdriven..
Kan inte alla kändisar bara vara som de var från början, försöka kämpa emot pressen lite? eller är det så att de blir sig själva när de vant sig med all press? :/ Hm isf är väldigt många ganska körda i mina och mångas ögon.


Kolla stackars vovsingen, h*n verkar bara vilja komma därifrån ju :( Låt stackarn gå!

Klicka, jag kan fortfarande inte lägga in stora bilder.. :(



Postat av: carro

haha heffner ja! :D kan inte låta bli att tycka att han är sööt.. haha som ett gammalt litet russin typ :D

2008-01-06 @ 00:26:19
URL: http://rosetty.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!