Dammråtoor

Juste,

Igårnär jag åkte buss hem så tänkte jag läsa i en halvtimme. MEN det satt roliga människor runt om mig som pratade högt om ointressanta saker som sedan blev intressanta. Haha.
Det var speciellt tjejen (!?) Som nog vill vara kille som satt och pratade högt om en kille hon diskuterat med om att dammråttorna kommer bli farliga, de kommer bli ett hot. typ: Har ni tänkt på att när ni är i rummet så rör de sig inte, men när ni kommer tillbaka i rummet så har de flyttats, (ÅH)
men de lever ju inte? Jorå, de innehåller ju bakterier som lever, och encelliga mikroorganicmer(!?)

Haha. KOMIK I EN HALVTIMME RÄTT IN I ÖRONA. Härligt med människor som brinner i diskussioner om ALLT


Postat av: stine

näe de vet jag :) ha det så bra kram

2008-01-20 @ 11:01:12
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Linnéa

det är en riktig klocka i med? :) fin är den! hah jaa flera på en gång liksom :P men jaja, får bli killtoan nästa gång i sånafall haha skoja bara!

2008-01-20 @ 11:01:41
URL: http://memoryofmyself.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!