Disney on ice

..Jo på söndag ska jag följa med min lillasyster till globen för att se Disney on Ice, det kommer bli skitkul! Jag har själv sett det typ tre,fyra gånger men jag kommer dock inte ihåg så mycket.. men när jag var liten så var det massa lekar och sånt på bussen upp. Och jag är nog min lillasysters största idol och därför vill jag ju göra allt ALLT för att göra dagen oförglömliig :) men jag vet inte riktigt...hm... Några förslag på lekar osv?


Postat av: Elin

ja jag kan faktsikt inte klaga på min rörlighet, eller jo det kan jag ju, jag är överrörlig, nu är det baara för att jag har träningsvärk. Annars kan jag nja inte riktigt kanske men nästan två ben bakom huvudet ;) de du ;)

2008-01-04 @ 12:31:57
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Catrine

Åhh vad kul att få se disney on ice!
svar: tack! Ja min voffsing är helt galen nu när det är snö ute! Tror att hundar måste gilla snö:)Kanske för att det är så mjukt!

2008-01-04 @ 12:34:31
URL: http://catrineakrin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!