Första praktikdagen!

Den gick jättebra! Synd att jag bara hade en kund.
Amanda blev ju skuj stackars. hon ligger hemma i haösfluss. Så nästa måndag ska vi nog ta tag i hennes hår :)
Mamma är med sjuk... Så hon och lasse kanske också kommer nästa måndag!
påtal om att mamma är sjuk så..... Hon är på så jävla dåligt humör så det finns inte! Sjuk. jag blir fan mörkrädd!
 Jag har nog aldrig varit på så dåligt humör som hon är just nu... ooh good.



Postat av: katrina

Tack så mkt :D

Jaa jag har juh oxå praktik nu så det har avrt jätte soft denna vecka :D.. Vart praktiserar du? :D

kram!

2008-01-15 @ 20:18:23
URL: http://kattyy.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!