Godnatt

Nu ska jag faktiskt försöka sova. Snart iaf jag går upp så himla tidigt så jag behöver sömnen.

Min förra telefon var trasig när jag köpte den så jag lämnade in den kort därefter, och sen dess har den inte funkat ( början av juni) så innan jul så lämnade jag in den för sista gången och fick "presentkort" på elgiganten (priset som var på mobilen) Jag var ju och hämtade minnya idag, och med min tur: LADDAREN FUNGERAR EJ!!!! Skiiit.

Lista på mina stulna och trasiga saker:

En mp3 - stulen

två mp3:er TRASIGA varav en mp4 - båda gick sönder av sig självt, men den ena satte jag mig på EFTER den hade gått sönder och INNAN vi skulle lämna in den... Det går ju inte att lämna in en mp3 med trasigt skal och säga den var trasig?

två Digitalkameror, RÅKAT tagit sönder själv

Min förra mobil - INTE JAG, jävla samsung

Tappat min mobil i skogen

NU: min mobils laddare.

Min dator trasig så jag fick lämna in den - inte jag

Stereo fick jag lämna in.

Det tråkiga är att de mesta av detta var nästan sprillans nytt när allt detta hände. HAHA det är säkert mer men kommer inte på nu. jag ska nog inte ha elektronprylar!

Godnattiaf!









Postat av: The City

Haha, elektronikprylarna skriker av blotta åsynen av dig :)

2008-01-07 @ 22:55:36
URL: http://thecity.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!