Huvudet på gynning

Jag gillar Gynning, Jag älskar Gynning! Det gör jag. Hon är cool. Hon är egentligen den enda " hay, i'm blond" jag gillar. Otur att jag är sämst på att beskriva haha!
Jag tyckte hon röhåriga eleganta strippan verkade mysig och lugn på något vis. Iaf på scenen, inte i det stora martiniglaset dock.
Coola tjejer hela bunten som var med ;)

Gud det märks att jag nästan sover när jag skriver detta. FÖRLÅT! hahah

Mina ögonlock hänger hänger hänger


Postat av: Storsan

Hej!
Och tack för din kommentar!
Jo, om man är ung och dum (ca 12 år) och försöker släcka "tjuvrökta" fimpar med hö, så går det som det går...
*S*
Och bävern var faktiskt god!
*hehe*
Kul blogg du har - ska läsa mer imorogn eftersom kvällen är sen...
Ha det så bra så länge!
Storsan

2008-01-22 @ 22:25:26
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Linda

Fikade med en dagismamma idag och hon har sminkat Gynning för vissa uppdrag. Tydligen är hon inte alls så överdriven i vanliga fall utan riktigt smart. Hon spelar på sin blondhet och vet att hon kan tjäna pengar på det.

2008-01-23 @ 19:16:34
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!