Klart

Japp nu är det klart! Har beställt dem :) Mina bamboooisar kommer strax då =)

Jag är vrååålhungrig. Men mamma ligger och kollar på Per gessle och väntar med maten. hon låter mig svälta istället. Jag ska nog duscha så länge! 
 
Imorgon ska jag till min praktik första dagen, som praktik. Har ju vart där en dag innan.......... (#¤%) På lunchen ska jag betala in örhängena och luncha ihop med Linnea ;) Antingen plankstek eller thai.
Linnea är en aning skeptisk till det här med plankstek och att det serveras på planka och allt..... ;)

Eh puss!


Postat av: Fröken D

nej det har jag inte, jag brukar mest kolla på massa teckande filmer när jag är på barnsligt humör:) pärla och sånnadär saker du vet
haha.! bambosar is the shit hihi ha det gott!

2008-01-13 @ 17:42:12
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: katrina

jahaa är djurliv kul??? :D har alltiv velat ha det :P

2008-01-13 @ 18:01:38
URL: http://kattyy.blogg.se
Postat av: Linnea!

vem äter mat på en planka igentligen, fjanterier om jag får säga det själv ;)

2008-01-13 @ 20:49:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!