Migrän

Hejsan.
Igårkväll när jag skulle somna så märkte jag en ganska plötslig huvudvärk, samma värk som min migränvärk. nOT sO gOOD. I morse var det okej. Men det kom dock tillbaka på lunchen ungefääär. Ack så ont det gjorde/gör.
Det spännde och spännde och på matten bestämde jag mig för att ta halvtretåget hem, Linnea med. Därför trodde ingen på att Linnea skulle till tandläkaren(!) och att jag hade migrän. Per: " jah ibland förstår man att man blivit lurad" DUMMA PER, han blev inte lurad. Jag har varit död sen jag kommit hem.
Hatar att ha migrän. mööörker och ytterligare möörker och vila är det enda som läker. BLÄ.


Postat av: Fröken D

tack dom kommer från cocoo.se! spana gärna in där:) jaa jag menar så och hur faan ska man lyckas pressa ut en fotboll från "down there"?! haha det är fan ett mysterium! :P ha det gott!

2008-01-17 @ 09:51:46
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Katrina

jaa det är så man känner till det haha.. Ja jag har jätte kul på praktiken! :D

usch så hemskt! Hoppas du blir bättre!!

2008-01-17 @ 11:11:25
URL: http://kattyy.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!