Scrapbooking.

Jag är lite smygintresserad av att göra en scrapbook. Det verkar skitkul. Jag är ganska pysslig också.. ..så jag tror att det skulle passa mig perfekt! hihi

Någon som har bra erfarenheter av det?

image188


Postat av: Jennie

jag har tyvärr noll erfarenheter av de :/ om du får några bra tips så kan du väl skriva om de så jag oxå får lite tips :D
svar: haha tack så mycket :D jag gillar din bakgrund meeed

2008-01-17 @ 12:49:47
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah guud:P hoppas den hjälper!! :D
tyvärr har jag inge erfarenhet av det!
kram dig!

2008-01-17 @ 12:50:26
Postat av: Syster din :)

Jag vet två stycken här nere som brukar hålla på med det och det blir jättefint och dem tycker det är jättekul :)

2008-01-18 @ 09:00:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!