Tisdag?

Jag håller inte reda på dagarna. Jag är waaay to tired. Usch. Jag önskar man kunde stanna klockan och sova ett par timmar och sätta på klockan igen och den var lika mycket.. Ett dygn skulle vara 48 timmar istället, eller hur? ;D


Jag klippte farmin idag iaf. han var stressad och mådde jättedåligt iaf eftersom han ska till norge och jobba igen i två veckor. Egentligen förstår jag inte hur han kan vara så stressad som han är eftersom han har jobbat så här jättelänge nu. Men det är väl för att där han jobbar så är det kolsvart hela dagarna. Solen kommer inte ens upp en gnutta över horrisonten.
Stackars.

(JAG ÄLSKAR MIN NYA MOBIL) ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!