buäähähä

dååååligt med skriverier här. Men jag har haft fullt upp med Anna, haha. Hon har vari inneboende här sen i torsdags :) Eller tidigare? eh kommer inte ihåg. Skönt att kunna skratta!

I fredags var vi inne en liten tur i katrineholm för att festa. Så blev det och det slutade med två TRÖTTA små tjejer som somnade på en madrass :) Min kamera gick sönder så jag beslöt mig för att ta med den gamla men med mitt minneskort i...... .......men den kameran har blivit snodd, jag förstår inte hur allt ALLT kan försvinna. Nu har jag inga bilder :(

Så nu blir det ytterligare en utgift för mig :O
Linnea kommer hit snart, vi ska gräva efter mask och åka ut någon stans med våra moppar för att fiska. Myyys.



Postat av: Linnéa

Hur kan du vara så himla sur?

2008-06-08 @ 19:05:12
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!