Kvällstid

Nu har jag varit och köpt mig en ny kamera, det fanns inte såmånga att välja mellan.. Men det blev en riktigt bra kamera.. Den kostade 1995 men killen sa att jag fick 100 kr rabatt, så fick jag en kameraväska 70 kr billigare, inte nog med det jag fick en mobilväska med hah! De var hur snälla som helst. Priserna på minneskort var inte de bästa kanske, så jag beställde ett 4 gb från 24.se istället :)

Jag ska vara såååå himla försiktig nu! Får se om jag kan vara lika duktig om jag köper mig en Ipod nano...

Nu ska jag sova, imorgon är det skolavslutning och klassfest!
7-tåååget!!!

Min nya livskamrat och jag.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!