Måndagen


Igår åkte Linnea och jag ut mot österåker för att träffa Ellen, meningen var det att vi skulle fiska men vågorna var tsunamihöga, men det nappade en gång, men jag skrämde bort den!

Linnea och jag beslöt oss för att sova över hos mig, vi skulle kolla på pistvakt men vi somnade efter kanske 20 minuter.. :) Idag så fuskade jag och Linnea lite... .. det är hemligt hur!

Mamma och jag har suttit länge nu och bestämt diverse saker runt om begravningen, och gud vad jobbigt det är. Jag kan inte gråta inför folk, oftast.. Så det sitter en klump i halsen hela tiden. Fyfan vad jobbigt det är!


Nu ska jag duscha och åka in till stan för att köpa en ny kamera. Hoppas verkligen att jag hittar en sån jag vill ha!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!