:D

Jag är dålig på rubriker! Har ni märkt? :D
Jag är också dålig på att underhålla denna blogg på bästa sätt!

Idag så har det varit hur busigt som helst i skolan. Jag har iaf fått ett prov gjort så mycket mer var det inte haha!

Iaf var jag duktig och svarade i telefonen när det ringde till skolans salong, (inga andra image370vågade/villeELLERHUR?) så känner jag två äckliga händer gnuga runt i hela huvudet på mig då står två fula linneor och smetar feta klickar gele i mitt hår............................ VEM BLIR INTE ASARG DÅ?
Malin shampooooade mig iaf.TACK. Jag hämnades lite på linnea, men lillis var omöjlig.. Men hämden är ljuv!

Hahah en del av min hämd. Är hon inte söt? ---->


Postat av: Linnéa

FAN vad dum du är!!!

2008-03-05 @ 19:39:11
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Sara

SWEET PULLIX / din slar

2008-03-05 @ 19:49:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!