dogs

Goodmorning fellas.
Eller jag har faktiskt hunnit med en promenix med hundarna plus en liten frukost. Men jag förtjänade att gå upp sent idag för att jag somnade klockan tre inatt sen så GRÄT, ah klara grät i en timme i morse. Hon kröp ner under mitt täcke och låg och snyftade, verkligen snyftade. Sen ylade hon lite emmelan. Anledningen till detta är att Mamma är i södertälje hela dagen idag med min lillasyster som spelar innebandycup. Klara kan nästan inte leva utan mamma. Jag var rädd ett tag att hon skulle falla ihop i hjärtekross.  

Man ser på hennes öron att hon är ledsen. Men jag är nog den familjemedlem som hon känner sig NÄSTtryggast med! =)

image415

Min vovsing kunde inte bry sig mindre. Hon är faktiskt på topphumör som får vara hemma själv med sin matte, jag har förberett henne på en skogspromenad :D

image416


Postat av: melina

söt hund

2008-03-29 @ 13:11:51
URL: http://mmelina.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!