LördagLördag

:) HEJ
Idag  är det ytterligare en lördag, tiden går så sjukt snabbt. Jag är sjuk. Jag har iaf feber och det rinner i ögon och näsa. image364

Igår åkte jag iaf in till stan till en fest? Jag fick gå i högklackat i en timme och sedan lyssna på låg musik med nära vänner. Det var iaf kul! Det är så det ska vara :D Daniel kom och hämtade mig sen. GUD VAD DET ÄR SKÖNT MED SKJUTS :D

På tal om det. s¨å......... .....JAG KÖRDE BIL IDAG! fyfan vad kul det var haha! Jag har aldrig kört förrut.. Det blir ALDRIG av men nu så!
Synd att inte Daniel haft körkort i fem år så han kan vara min handledare annars hade han nog varitden allra bästa, hur lugn som helst.


                                                                                                                                               Lillis är snygg




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!