Martin+Zabina= LillishjärtaMartin

Mamma ståri köket och fixar till våra småpizzor vi ska äta senare.
onödigt vetande egentligen
det jag skulle skriva var att blir så glad (?) över hur jääävla väl jag känner Martin. Det är skönt pånågot sett att känna någon så bra. Min bästa vän Lillix skrev till honom nyss :

» Lіппεə мəιм säger:

» Lіппεə мəιм säger:

Hej Pelle

pelle pirat. säger:

yo

» Lіппεə мəιм säger:

allt bra broshan?

pelle pirat. säger:

aaaaaarå

Då sa jag till Lillix att jag vet exakt hur han säger det där " aaaaaaråå" ( allt deta broschan är skämtsamt alltså)
då kom det upp för mig hur himla väl jag känner den här Martin. Men så i nästa sekund inser jag att han och min Bästa vän håller på att få ihop det:

» Lіппεə мəιм säger:

pelle pirat. säger:

snygg bild du har!

» Lіппεə мəιм säger:

tack så mycket

pelle pirat. säger:

du är fan snygg lillis



AKTA ER FÖR LINNEA MALM OCH MARTIN ALEXANDERSON. går inte att lita på.

PS blev tvingad att ändra bästa vän, hon heter också Linnea, utan ´ och Halonen i efternamn DS
 



Postat av: linnea halonen

ursäkta, men det är JAG som är din bästa vän! :D

2008-03-01 @ 18:33:31
Postat av: Linnéa

HAHA LENNE known as *drömmarn* ;)

2008-03-01 @ 21:05:37
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Kim

förvirrande diskussion men ... ehhh? Kul om det är något på gång ;-)

2008-03-01 @ 22:41:07
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Sessan

Vi har ju köpst ståplatsbiljetterna, då måste man verkligen vara där i tid, annars får man ju stå längst bak. Ser ju nada då, jag som inte är så lång!

2008-03-02 @ 12:48:27
URL: http://sessan82.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!