Nighty

Jag sitter och avundas alla människor som faktiskt gör någonting nu. Jag själv sitter och lyssnar på världens bästa musik, jag längtar så efter hur jag får se dem live på P&L.298691-414
Johnossi<3

Jag köpte nya glajs idag ifrån Blammo, billigt billigt. Det fattar bikini inför sommaren. Jag märkte att min sitter inte alls där den ska när man hoppar i vattnet, det kan uppstå pinsama situationer ifall jag inte är tillräckligt uppmärksam då, och det orkar jag inte vara. - så jag köper en ny.


298691-413

Fixat nailsen Raowr


Postat av: glitterandbling

godmrgon! sovit gott? :)

2008-03-29 @ 09:02:58
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Linnea

Svar: Tack! :) Haha, igår kollade jag på Let´s dance, men orkade inte å kolla på vem som vann :P Vad gjorde du då?

2008-03-29 @ 11:53:33
URL: http://skaplig.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!