:)

Nu ska jag strax sova. Det var nyss Grey's på tv, Grey's är verkligen den bästa serien! image497
Imorgon ska jag nog vara hemma och vila lite till. Jag längtar till sommarlovet, till Peace and love då jag får träffa Madde igen, jag saknar henne. 
Jag är glad över att Linnea, vickan och jag ska trängas i ett enkelrum :) <3 

Nu ska jag kramas med alla mina hundar, love them!

Godnatt!

image498




Postat av: lill sis :)

Jag saknar dig med, och vi ska ha kulkulkul.

2008-05-07 @ 23:52:37
Postat av: Tobias

Nja.. Tror jag vill ge dom ill min tjej istället :D..(A)

Om de e okej förstås :D

Ha en bra dag

2008-05-08 @ 08:51:04
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!