fokus

Hey BLOGG.

Zabina har varit duktig idag hon har tränat, men vet ni vad hon och Linnea gjorde mer?  De var avundsjuka på ett nykärt par som åt MINTchoklad, så de bestämde sig för att dela på en sån de med.

Jag har iaf sprungit bort de där kalorierna på bandet nu!

Min hund Bimba ligger i sängen i väntan på att fåbli badad, jag ska ta itu med det med en gång.
Men det jobbiga är att vi har prov i morgon, på onsdag på torsdag? Jag kan verkligen inte öva på något för jag kan inte fooookusera just nu.

image486
P&L




Postat av: Linda

Svar: Tack så mycket :D
Allt bra?

2008-05-05 @ 19:54:20
URL: http://hiphopstyle.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!