Förlåt!

..Ja förlåt att jag inte skrivit här på ett tag!

Jag har inte orkat och hunnit. Jag har massa bebisar hemma att ta hand om, så har jag ett liv att ta hand om.
Jag har tex kollat på ett torp idag ute i Julita som vi kanske ska hyra och fräsha upp, där ska jag ha massa mysiga fester och kanske tillochmed göra ett kärleksnäste. Mysigt va?

Nu måste jag ta hand om alla monster här hemma. Sen ska jag städa(?) träna på cykeln(?) SOLA! duscha!
och.... SOVA

Förresten........ Vad jag hatar när jag får läsa i en privat blogg rent skitsnack om mig och mina vänner, inga namn står men svårt att ta reda på vilka det handlade om då? Jag är inte ens inblandad i det den tror det handlar om. :/


I morgon börjar vår kurs älskling!




Postat av: linnea

det är bra! fan stå på dig bara! haha och du, det ska bli VÅRAT kärleksnäste, så det så! I bring sexy underwear!

2008-05-18 @ 20:03:19
URL: http://linneahal.blogg.se/
Postat av: elin

Nej jag menar inte dig...

2008-05-19 @ 12:13:17
Postat av: Zabina

....Elin? Franck antar jag?

2008-05-19 @ 21:27:22
Postat av: Elin

Eh ah. Du behöver inte ta åt dig om du inte vet om det är du...!!

2008-05-21 @ 08:24:37
Postat av: Elin

Oj, blev lite fel i förra kommentaren. Men det är i alla fall inte dig jag menar. Så du behöver inte ta åt dig av det inlägget...

2008-05-21 @ 12:34:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!