GRATTIS ZABINA

Igår så gick det inte att publicera inläggen som jag skrev :S
Skitsamma. IDAG FYLLER JAG ÅR! G R A T  T I S  ZABINA!

Idag har jag färgat min systers hår, crazy blev det. Hon är en våghals, en rolig sådann. Efter den långa skoldagen åkte vi hem och sen åt vi plankstek, och guuud vad efterlängtat den var! Usch så gott det var!

Jag har fått massa fina presenter bl.a.  fick  jag en ansiktsbehandling, Jag är verkligen i behov av en sådann just nu, eller hur tjejer?:D haha

Nu måste jag fixa lite sen kommer bilder. :)


Postat av: TULIN

grattis i efterskott!

2008-05-29 @ 21:07:37
URL: http://tulin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!