hemmadag

Idag är det MADDES FÖDELSEDAG! GRATTIS!




Idag är jag hemma från skolan. Anledningen är den att jag inte sovit något inatt för min lillasyster har blivit matförgiftad av pizzan igår hon åt. Eller det mest troliga är nog räkorna på pizzan. Usch i morse klockan halv fem somnade hon tror jag. Jag somnade lite tidigare, men jag tror att om jag hade gått till skolan idag hade jag gjort mer ONYTTA är NYTTA.

Denna pizza var det troligtvis. buäähhä



Igår fick jag fyra nagellack. I love them.



Victoria, Felicia och Linnea hade nog en toppendag i skolan igår.




Varje gång vi tar den NORMALA bussen in till stan så har vi en speciell mötesplats med Gustav och Julia :)
Här sker det langning!!!



Postat av: Anonym

fina bilder

2008-05-27 @ 14:57:53
URL: http://mmelina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!