Mango

Nu är jag hemkommen! Intervjun gick jättebra, det gick väldigt snabbt!
Jag hoppas på det bästa!

Efter det åkte jag och mamma till ica, jag bestämde mig för att köpa massa frukt och pressa till en god smoothie, jag tror jag köpte frukt för över 100 kr, sen när jag väl är klar såär det kanske 30 cl. SJUKT lite! Det lönsar sig nog inte att köpa och pressa själv, köp färdigt!

MASSA SKAL!

image493  image492 


Nu ska jag kolla mer DH Sen så måste MÅSTE jag kolla i matteboken, jag vill verkligen inte ha matte nationella imorgon, jag önskar jag blirpåkörd i morgon så jag slipper, ärligt! vilvillvillvill INTE.

Godnatt på er :)



Postat av: Linda

Svar: Jo, jag sov gott :) Dock astrött nu. Själv?

2008-05-07 @ 08:25:22
URL: http://hiphopstyle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!