Morsning!

image500Idag är ännu en hemmadag, jag behöver det. Tror jag.
Jag har iaf gått en skön LÅNG promenad med de stora hundarna, jag vet att det var vad de behövde.

Mamma är jättesjuk (ovanligt?) Hon ska till sin ortoped i Eskilstuna sen och kolla foten, kanske blir det ännu(!) en operation till. Jag tänker fly hemmifrån snart. jag-orkar-inte.
Hoppas att han säger något bra idag, för en gång skull. Vill bara att det ska vara över, för mammas och VÅR skull.

JAJA! Vädret är TOPPEN, och jag ska ut och sola sen tror jag. Inte fel med riktiga solstrålar på nosen för en gång skull!



Postat av: Sabine

underbart med fint väder ^^

2008-05-08 @ 11:37:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!