Ny dag

Idag är det lördag, tiden går för fort.
Det är marknad i Vingåker, Det är nog den tråkigaste marknaden man kan vara på. Tur att Linnea drar in en helgs lön då.
jag tror hela vingåker var ute igår dock

Igår var det bara massa bus hemma hos Lillis med Millan, ibland är vi inte kloka. Jag är mer galen utan alkohol än med! Efter det börjades det bara flängas runt. Jag har börja betala taxi hit och dit också.
80 kr för en 15 minuters titt.

Nu ska jag gå en lång promenad med mina hundar. Jag måste tala om för er att det blir svårare och svårare att lämna bort lillkillen. Jag vill behålla honom!

image477


Postat av: Lexie

haha det var ju riktigt najs :D

härlig bild :)

2008-05-03 @ 13:58:04
URL: http://musicofc.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!