ooh

Gud vad jag suger på att skriva här. Men denna vecka har verkligen varit djävulsk. Jag har ingen tid ver till nått!
Pappa och jag var på den där förbannade kursen idag iaf, så vi får övningsköra lagligt. Pappa är nog världens roligaste och knepigaste. SEG. Aja!

Imorgon så D I S S A R Anna och Amanda mig för en F Å N I G klassfest ute i ödemarken. KUL tjejer. Malin och Marica kommer från Nrrkpng iaf, vet ni hur kul det kommer bli då? underbart! Fattas bara Victoria och (RONJA? )
Lekar lekar och femkamp i morgon! :D

I morgon ska jag firas och fyfan vad kul vi ska ha, jag har bestämt roliga lekar och massa massa!



GET DRUNK AND PLAY.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!