Trött

Nu är jag hemma. Jag är aldrig hemma känns det som :/
Idag så gjorde vi typ inget på frisör så jag sov en timme istället. Jag är alltid trött.
Eftersom vi hade världens längsta lunch idag så åkte vi ner på stan, jag fick egentligen inte följa med för mina busiga vänner skulle köpa presenter till mig, jag gissar att allt ärrån HM ! :D

Efter skolan så mötte jag Martin, Idag är det nämligen exakt TRE år sedan jag och Lillis åkte till himmelstalund för att kolla på kent där jag träffade Martin för första gången. Nu är vi en erfarenhet rikare. Vi fick smaka på både det söta och det sura haha!



Redovisning om mode i morgon.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!