brainstorm

I morse så försov sig Linnea och jag sov för att jag mådde dåligt. Så ser jag på det.,
Jag åkte tåg till Katrineholm där jag dödade en timme med far min, efter den timmen så var det dags för min allra första körlektion, allra första gången jag sitter bakom ratten sedan olyckan för ett halv år sen.
D E T  G I C K  B R A! Spänd, stel och nervös var jag men jag körde bil.

På tåget hem lyssnade jag på högsta volym på Ipoden, inte högsta volym för att vara co00ol utan för att jag har så extremt dålig hörsel. Massa Arctic monkeys!

Nu ska jag och Linnea gå till en okänd plats dit okända personer går när de har (Ö)okända problem!



Postat av: Linnéa

Ungdomsmottagningen

2008-11-27 @ 17:52:40
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!