dag

Duschen blev försenad som allt annat idag. Det började med ett glatt sms om hundra kronor, bullar, must och mys sen gick det som det gick. Jag lagade mat och diskade då Linnea tog en promenad för att hämta vår gosse. Jag gjorde lite slavarbete kan man väl säga. Men det kan ha med att göra att jag hatar när folk lägger sig i min matlagning också....
När jag väl kom in i duschen, ensam efter mycket om och men så ringer lillis och skriker på mig och sen när jag väl kommer ut så står Philip där påklädd på väg ut genom dörren... Ensamma står vi nu kvar här. och ett prov väntar mig i morgon. Om jag ska tänka på hur det har gått resten av terminen så borde jag verkligen plugga nu... Men jag får se.

IMORGON FÅR JAG MINA FINA GLASÖGON KLARA ATT ANVÄNDA!
tack victoria med mor




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!