Drömmar igen

ååh haha jag måste skriva min sjuka dröm number two.

I natt var det dock inget om sex, kanske minilite. Men den första drömmen var om att jag var i Norrköping med någon bög som jobbade på Gina, vi sprang runt och larvade oss hela dagarna och gjorde narr av alla kläder. Av nån jävla anledning så stod min säng precis utanför Gina, där gick jag och la mig ganska ofta och sov, jag och min nässpray. Linnea kom och väckte mig och sa att jag inte fick sova i Linden, men jag öppnade aldrig ögonen utan jag försäkrade mig om att jag låg hemma i sängen genom att känna att underlaget var mjukt, som min säng - då kunde jag ju inte ligga i Linden, om jag låg i min säng!

Analys här nu: Det var morgon och jag halvsov. Det där med att jag kände på sängen, det gjorde jag nog i verkligheten också. Att jag var mitt i Linden har nog med att göra att jag är där himla mycket nu sen jag flyttade dit och så har det nog med att göra att jag är galet shoppingsugen

Sjuka dröm tre

Nu står jag och M utanför polishuset för att han ska lämna in ett foto, utanför i den extremt långa kön står en fet kurdunge 10 år gammal och pillar på mig. När M försvinner iväg en meter typ så greppar den feta ungen tag i mig och rånar mig, han tar min mobil och slänger in den genom en ruta. Jag blir ganska lam, men jag tar tag i hans glasögon och slänger iväg dom, sådär så man hör hur glaset går sönder, Mwohaha. jag och den feta kurdungen blev ganska blåslagna båda två men jag anmälde honom.

Den här drömmen var roligare just i drömmen tror jag!

Analys: vet inte om jag behöver någon, det enda jag kan komma på är att vi pratade just om fototagning igår kväll


Om ni inte vill läsa om mina sjuka drömmar så kan ni ju kolla in hur snygg jag är i alla fall.

Jag hoppas ni förstod ironin



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!