feffe_99

Idag färgade världens goaste troll på praktiken. Felica min underbara syster.
Hon får alltid beröm av alla att hon sitter still och är duktig. Av alla, men inte ifrån mig har jag kommit på nu. Jag blev bara smått sur när hon gormade om att luggen hängde i ögonen och att den minsann skulle vara kort! Nu har jag lite dåligt samvete.
Nu är hon mer rödhårig. sötnoooos.







Postat av: Ida Plantin

fan va snyggt håret blev på felicia :D bra jobbat!

Fy fan vad skönt, jo visst har jag det men jag skulle då va tvungen att ha tågkort ändå eftersom jag måste hem på tisdagar och torsdagar då jag har träning med barnen och mig själv och sen förstårs helgen dår jag också har träning, så det känns lite waist of money, men skönt skulle de va :P

2008-11-11 @ 10:35:09
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fan vad snyggt det blev! :D

2008-11-11 @ 15:04:28
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeah, good job! : -D

Skönt att bo så nära, din kossa! Jag blir inte alls avundsjuk. Fast tja, första lägenheten ska väl ligga sådär centralt. Jag tror man skulle känna sig lite isolerad annars! Jag trivs rätt bra med att bo i Haga.



När ska du bjuda på lussekatter då? Bara så du vet så äter jag hellre lussekatter/bullar/tårta/kakor/bakesler/osv än mat så du ifall du räknar 2 bullar per person så borde du räkna 6 bullar per Philip. FYI liksom.

2008-11-11 @ 19:20:02
Postat av: Philip

Ja, ovanstående var ju självklart från MIG. Philip alltså. Philip! Inte Gösta.

2008-11-11 @ 19:20:57
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!