födelsedag

Idag fyller min söta pappa 46 barre. Det har vi firat i dag här i Norrpan. Fan vad trevligt vi hade. Han fick en säsong simpsons och en tisha av mig. Han hoppade av glädje, bildligt talat.
När vi var här hemma kollade vi resor och kom fram till att Lenne ska  med och vi hittade värsta klippet till canaria men såklart har inte pappa fört över pengar till hans konto så vi kunde inte boka ikväll och nu är superduperresan borta.
Jag är på så dåligt humör nu så ögonen håller på att ploppa ut!
Om det inte kommer upp en superduperresa igen inom några dagar blir jag spritt språngande galen på riktigt!

pappas snygga paket, kolla in kortet. Pappa är fattig så han fick 1000 kr av mig.



fikat vi hade dukat upp.



Martin var inte på så glatt humör iaf.



OCH GRATTIS PAPPUT närmre 50 än 40 nu gubbe.



Linnea tycker fanta är godare, men cola håller första klass






Postat av: Philip

Nämen, grattis pappsen. Och puddingen Martin där såg inte allt för munter ut!



Jag ska baka mest av alla! Sen kan jag också ta med mig bullar och sen låtsas att jag bakat dom. : -D



Förresten, har jag bara drömt detta eller har ni bestämt att den som bakar finast bullar/pepparkakor vinner något? Jag har ett starkt minne av det. : -D Men det kanske bara var en dröm. Titta vilka spår du sätter på mig! Detta är ju skrämmande vilket inflytande.

2008-11-11 @ 22:11:49
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!