frihet under ansvar

Mamma och jag gick nyss en lång prommis med hundarna och som avslut tänkte vi att vi kunde släppa valparna på en avskild ganska stor plats. (för att öva dom att vara lösa)
När de sprang omkring och busade/slogs så kom det ett par barn, antagligen syskon, som sprang rätt ut på "fotbollsplanen" BAKOM hundarna och skrämde Ella. Ella började skälla, som hon alltid gör när hon är rädd, och den där lilla ungen började gallskrika och skrämma Ella ännu mer. Det slutade med lite spring efter Ella men det löste sig.

Jag hatar ungjävlar som springer rätt ut utan att tänka. Springer man ut bland lösa hundar eller? Springer man ut bland lösa hundar när vi säger åt dom att inte göra det!?!



DRÖMMAR
bara så ni vet så drömmer jag sanndrömmar för det mesta...
I alle fall så drömde jag för andra gången om Gran Canaria i natt. Det var verkligen svinkul och massa av mina andra vänner var också där. Jag kunde till och med övertala Lillis att följa med. ...Men i drömmen var Lillis blind!!!!! :O I alla fall så hade vi svinkul endå, vi ledde henne överallt och hon hade svinkul endå!

Jag tror inte att Lillis kommer bli blind, men jag tror jag kommer ha svinkul i Canaria.Kommer sakna vissa saker bara.
Sist jag drömde en riktigt läskig sanndröm var det om en krasch......

Kolla in snyggingarna för ett antal år sedan, tre?




Postat av: Victoria

Om lillis blir blind kan hon ju låna en hund av dig, Det löser vi =).. jag vill också till gran canaria med er...

2008-11-30 @ 15:28:36
Postat av: Linnéa

Watch my solariebränna! Armhålan. Väldigt snyggt.

2008-11-30 @ 15:44:59
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: sraa

<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-30 @ 16:53:04
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Philip

JÖSSES! Säg inte att Ms. Blondieblonde längst till höger är Linnea? Eller? Jag ser fanimig inte.

2008-11-30 @ 18:46:18
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: zabina

Det är sara! one of my sweetest friend!

2008-12-01 @ 14:58:22
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!