haha

HAHAHAA
www.lhalonen.blogg.se


Min hund Bimba som många av mina vänner känner till är en tjock Bimba, väldigt tjock. Men denna vecka i Norrköping har hon fått MASSA motion, både i spöregn och kalla kvällar. Tack till Mallans mamma och faktiskt, för en gång skull, mig själv!

I morgon råder det största matteprovet ever, jag kommer dö inne i salen och vilja sticka huvudet i sanden. Till min räddning har jag tre månader eller vad det är som man har på sig att kompensera upp...
Eftermiddagen ska jag springa runt i affärer för att på nått sätt bli snygg till pizzan och ölen på kvällen.

Inte på tal om min syster, men jag saknar henne och visst är hon så sjukt söt mitt lilla troll! Hon ska vara tomtemormor på öppet hus, inte tomtemor! viktigt det där. Hennes idé att det passade bättre med rullstol och allt :D Sötnööt




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!