hihihihihhiihih

Jag skrev ju nedan att jag var luspank, och mja nu ska ni få veta varför. Jag är typ, förälskad eller bara sexsugen i en kille. I alla fall så har min bästa vän Lillis och den här Killen Martin något gemensamt. Båda blir försörjda av deras partner.
(givetvis är vi inte tillsammans ju, men han är min partner när vi träffas sådetså)

Några exempel är att:
Jag lånar ut pengar så han kan åka på konsert
Jag bjuder på resor.
Jag bjuder på sprit och mat ( 95 % av fallen)

Lillis blir alltid bjuden på mcd, hon kan alla menyer utantill. alla nya dvs.
Lillis blir bjuden på BIO och godis
Lillis får ta mat ur kylen och sova i ludwigs säng

Nästa gång jag ska bli förälskadehehehe så ska jag bli bjuden på något. Inte sex.
Hej jag heter Lillis och jag går alltid in i Zabbes blogg och tar bort mina "pinsamheter" och skriver dit fler om Zabbe


Lillis kanske borde ställa upp på lite sånt hära snart... ehehehehe (som tack)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!