johan fucking palm

Mamma säger att jag är larvig när jag säger att jag hatar den där tjejen som "höll på att svimma" framför Johan Palm i Idol.
Hon säger att det bara är ett litet barn och att jag inte kan hata henne.. Men jag hatar henne,och det tänker jag fortsätta att göra.

Just nu skulle jag jättgärna vilja ha en gullig pojkvän att mysa med hela natten med massa tända ljus och mys mys mys!



Postat av: Philip

Zaaaabi (med ett hjärta bakom). Jag hatar Johan Palm mer än vad jag hatar hans freakgroupie så din mamma kan ju försöka läxa upp mig också. GAAAAH (gah, du vet) det var så sjukt pinsamt. Jag blir nästan lite generad själv när jag tänker på det.



Vi kan mysa hemma hos mig nästa vecka. Jajamensan!



+ (plus) jag var lite lätt onykter när jag skrev detta.

2008-11-30 @ 03:33:48
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hm...hat känns lite starkt, men är det så som du känner så är det ju så. Dina känslor kan ju ingen annan känna.

2008-11-30 @ 04:02:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!