Men jag ser skiten med.

Det blev ingen praktik idag, och jag mår dåligt över det. Däremot typ 20 nya läsare, är det så kul att läsa mina osamanhängande inlägg som typ 4 personer förstår sig på?

Idag har jag vätskebrist, min kudde har färgat av sig i ansiktet och jag är tom. För första gången på flera flera månader är jag tom. I morgon ska jag åka till Norrköping, där ska jag leva ett tag och göra rätt för mig. Men så snart jag har pengar så åker jag iväg uppåt på äventyr.

Helt tom är jag inte, för när det är som värst och man vet att man kan ringa en person mitt i natten och säga precis vad som helst och inte känna sig helt ensam. känner man sig älskad och då är man inte helt tom...
Men det var lättare när man var 15 och kär i allt.



Det må hända att jag raderar det här töntiga inlägget.


Postat av: Fanny

Joo, lite bättre kanske! Men jag hade en superdag tills min mattelärare bad mig gå på omprovstiden för att jag skulle göra klart en mattediagnos, och vi slutade 14.30 och den där saken började 15.20 och då var jag kvar i 50 minuter, och sedan så säger en lärare "det är ingen omprovstid idag, den är inställd"!



Du skulle bara veta vad jag lackade! Alltså shit! Jag kommer typ mangla sönder min mattelärare imorrn! Ursäkta mig nu men: FAAAAAN OCKSÅ!!



Nej det var inte så roligt!

2008-11-03 @ 16:40:52
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Aa, det får vi hoppas :P

2008-11-03 @ 17:42:23
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Inte vem som helst heller utan Linnéa Malm i egen hög person.

2008-11-03 @ 22:58:16
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!